mandag den 21. marts 2011

Sidste dag i Tjekkiet


Min sidste dag i Prag startede heldigvis ikke så tidligt. Jeg havde god tid til at pakke og nusse rundt inden jeg skulle afsted.

En kirke, der lå tæt på hotellet.

Et meget rødt hus, der lå overfor hotellet.

Kl. 10.15 blev jeg hentet af Gabina. Vi kørte til en sporvogsstation i udkanten af centrum, parkerede der og tog sporvognen længere ind mod byen. Her mødte vi Barbora (min tolk fra lørdagens konkurrence) og Andrea (en af de andre dommere fra konkurrencen). Sammen gik vi op til Prag Slot og så stod den på sightseeing. Barbora var en strålende guide. Hun havde sat sig godt ind i stoffet og havde printet div. internetsider ud, så hun vidste hvad hun talte om.







Kl. 12 var der vagtskifte med militærorkester osv. og efter at have set det, gik vi gennem de smalle gamle gader ned mod centrum. Vi tog sporvognen tilbage til udkanten og der spiste vi en sen frokost, inden det var tid til at tage afsked med Andrea og Barbora.


Vagtskifte


Han smiler - det sagde de ellers, at vagterne ikke må!

Og det gør ham her så heller ikke! - Smiler altså.

Gabinas skønne 4 mdr. gammel malinois hvalp.

Det tog næsten en time at checke ind og komme gennem security, så jeg var glad for, at jeg var der i god tid. Hjemrejsen gik let og problemfrit og vi landede i København næsten 5 minutter før forventet. Skønt, for jeg var desperat efter at se mine hunde igen. Med kun 3 dage mellem hjemkomst fra Crufts og afrejse til Prag, så virker det som en evighed siden, at jeg har haft noget rigtigt kvalitetstid med Border Collierne.

Ingen kommentarer: