fredag den 18. marts 2011

Ankomst til Tjekkiet

Morgenen startede kl. 4.30!!!! Op og pakke. Jeg kunne ikke gøre det i går, for mit tøj var endnu ikke tørt efter Englandsturen og den efterfølgende vask.

Afsted til Københavns lufthavn via Lille Skensved. Bilen og hunde blev efterladt hos Helle. Ingen problemer i check in, selv om mit navn var stavet forkert på fly billetten!¨


Turen til Prag tager kun 1½ time, så jeg var snart fremme og blev mødt af Renata og hendes veninde Gabina. De tog mig med ud og spise frokost og jeg mødte Gabinas 4 mdr. gamle belgier hvalp - nåhhhh så savner man jo helt sine egne hunde.

Nu har jeg lige et par timer på mit hotel (som jeg med begejstring opdagede havde internet), inden den står på sightseeing i eftermiddag. Jeg tror, at jeg vil tjekke, om jeg kan tigge en kop kaffe et eller andet sted og så slappe af en times tid med en god bog.

1 kommentar:

Helle sagde ...

Det lyder meget afslappende i Tjekkiet i forhold til i Lille Skensved!! 3 hunde med ´haveredskabsmani` og 3 hunde med ´haveslangemani` - nu er alle 5 lukket ind til en lille eftermiddagslur :-D
Rigtig god fornøjelse med sightseeing i eftermiddag og med at dømme konkurrencen i morgen, det bliver spændende at høre om.