onsdag den 16. marts 2011

Crufts, mandag (Danmark!)

Vi boede i kahyt 8005 både da vi sejlede til England og da vi sejlede hjem igen.
Ligesom på udrejsen, startede hjemrejse morgenen på færgen også med at gå ned og lufte hunde inden morgenmad.

Morgentur på bildækket.
Det var utroligt at se alle de mange hunde på bildækket - ca. 30 på de lufteture, hvor alle tog deres hunde ud. Desværre var der mange hundeejere, der kun mente, at deres hunde behøvede en enkelt luftetur på de 17 timer færgeturen varer.

Biscuit spekulerer vist på, om Zing mon får alle gufferne!
Da vi havde spist, gik vi op på færgens 'cafe'. Sidsel, Lina og Lena spillede Memory og jeg skrev Show Reports om fredagens HTM på Crufts. De havde jeg lovet den engelske freestyle klub inden jeg tog hjemmefra, så jeg kunne lige så godt udnytte tiden på færgen og skrive dem, mens jeg havde programmerne i forholdsvis frisk erindring.

Lina med sit Crufts Memory spil - den ene brik har et billede fra hende Lord Of The Rings program og det andet har Crufts logoet. Så ikke noget stik i denne omgang.

Der er kampgejst hos Lina :-)

Show Reports


Tiden fløj afsted og før vi vidste af det, var vi i Esbjerg og kunne gå ned i bilerne.

Luftetur på Fyn.

Turen fra Esbjerg til Ringsted forløb problemfrit med kun en enkelt tisse- og frokostpause undervejs. På Ringsted station tog jeg afsted med Sidsel, Lina, Lena og Zing, inden jeg fortsatte mod Lille Skensved, hvor jeg hentede Whisper og Hero hos Helle. Videre til Lis efter Beat og endelig kunne Hazyland flokken sammen køre hjem efter en fantastisk Crufts oplevelse!

Biscuit


Og hjemme hos Hazyland flokken igen - Hero hjælper med opdateringerne.


1 kommentar:

Anonym sagde ...

Tank jeg har glæder mig så meget i flere måneder til Crufts. Tiden flyver afsted og nu er det allerede 3 dage siden vi kom hjem... Var en fantastisk tur. Tak fordi du opfrisker den med dagbogen..