mandag den 3. august 2009

DKKs konkurrence i Lille Skensved

I går - d. 2. august 2009 - lagde Helle Larssen 'hus' til årets 2. DKK konkurrence med kl. 3. Det var en super konkurrence. Stemningen var god og området var fantastisk! Tusind tak til Helle, for at vi måtte komme. Bag dommerbordet sad Knud Djernes, Heidi Frederiksen (begge fra Danmark) og Chris De Jong fra England.

Freestyle kl. 3 var dagens første klasse og også ganske spændende, da der var NM og Crufts kvalifikation ved denne konkurrence.

Biscuit lavede sit program til Bon Jour fra Beauty and The Beast og han gjorde det rigtig fint. Han fik 27,73 points og vandt klassen :o).



Det er Helle der filmer og det er hendes små kommentarer I kan høre i baggrunden... Mmmm Helle er ikke så god til at være stille ret længe ad gangen :-D.






Næste klasse var HTM kl. 1 - Beats HTM debut!!!! Skræmmende!!!!!

Vores program er til Rolf Harris' Walzing Mathilda og det er meget anderledes end de programmer jeg normalt laver. Jeg laver normalt 'pæne' og 'seriøse' programmer, men Beats debut program er lidt fjollet og det var super sjovt at lave.

I kan se det her (endnu engang med Helles små kommentarer i baggrunden - og nej, der sad ikke noget dyr på hendes fod :-D):


Som Helle så venligt gør opmærksom på, så glemte jeg at tage hatten af inden jeg iklædte mig spøgelset, med det resultat at spøgelset sad for højt oppe og jeg var totalt blind gennem den sidste del af programmet. Da problemet gik op for mig, var det for sent at gøre noget ved det, men jeg konkluderede - inde bag lagnet - at hvis jeg bare løb i cirkler, måtte jeg vel forblive inde i ringen! Mmm - det kan ikke anbefales at forsøge, at optræde blind-folded! Det er ikke nær så sjovt som det lyder!
Beat arbejdede rigtig pænt og vandt klassen med 27,11 points.








Whisper var i HTM kl. 3, der blev afholdt lige midt i den værste middags-hede. Puh, hvor var der varmt! Men Whisper var en god dreng og gjorde trods stegende sol en rigtig god indsats. Han opnåede 27,3 points og vandt klassen.




Konkurrencen i Lille Skensved var en dobbelt konkurrence og havde 2 x kl. 1 og 2. Beat skulle derfor i ringen igen. Han gjorde det endnu engang godt, selvom han var ved at være træt i hovedet - det var varmt og det havde været en lang dag med mange indtryk. Han vandt klassen med 25,53 points.

1 kommentar:

Gyldenkærne Border Collies sagde ...

Hold da op, hvor er det super Emmy. Tillykke med alle 3. Godt gået.
Hilsen Vibeke