søndag den 9. august 2009

Go' Morgen til en Søndag på Færøerne

Jeg gik ud som et lys i går aftes! kl. 8.30 var jeg i seng og kl. 9 sov jeg ! Jeg vågnede først igen kl. 6.30, så jeg har sovet godt!

Men inden da nød jeg min aftensmad på værelset og gik en tur i Thorshavn. Jeg så også lidt TV - jeg kan tage DR1 og 2 på værelset :o).

Jeg glemte helt at fortælle om Jakobine i går. Hun kom til HTM træningsdagen og så ret gravid ud. Hun startede også med at tage det roligt, men blev grebet af træningen og var ret meget med. Kort efter frokost kom hun og sagde farvel. Hun havde for mange pluk-veer og var nødt til at gå hjem. Et par timer senere kom der besked. Hun var indlagt og fødslen var i gang. Det var noget for tidligt, så der var bekymring bland hendes venner. Jeg krydser fingre for, at alt gik godt og at der kommer et velskabt barn til verden. Jeg håber at hører nyt i dag.

Nu er det vist morgenmads tid. Kl. 9.30 skal jeg ud og undervise i agility.
Ha' en go' dag - vi blogges.

PS: Whisper og Beat har det skønt hos Helle - Tusind tak for hjælpen!

Ingen kommentarer: