lørdag den 8. august 2009

Go'Morgen fra Færøerne

Jeg har sovet som en sten i dag. Nøj hvor var jeg træt!

I går aftes da jeg var færdig med at blogge, gik jeg en tur ned på havnen (lige foran hotellet) og videre op i den gamle bydel. Super flot! Gamle sorte og røde træhuse med græs på tagene.

Da jeg kom hjem stod den på et langt, varmt bad og så i seng. Kl. 9.30 var der 'Game Over' på værelse 314!

Jeg savnede godt nok Beats morgen kys da jeg vågnede - men så sendte Helle en SMS og spurgte hvordan man indfanger ham, så man kan få det døde dyr ud af hans mund og pels og efter det mistede jeg lysten til at kysse ham. Det lyder som om, at Beat holder Helle passende beskæftiget :o).

Om 45 minutter bliver jeg hentet til weekendens første undervisningsdag. Det bliver spændende at se de færøske hunde danse.

Ha' en go' dag.
Vi blogges ved!

1 kommentar:

Helle sagde ...

Phew beskæftiget er ikke ordet, men lige nu er der fred og ro :-) Alle tager lige en middagslur, Beat udenfor og de 4 andre selvfølgelig om fødderne på mig.
PS Anders er alligevel lidt imponeret over hvor roligt det faktisk er - tror han havde forventet det værste ;-)
Håber du nyder færøerne og har haft en god dag blandt hunde :-)