søndag den 9. august 2009

Agility

Lige et hurtigt stop på hotellet mellem agility træningen og sightseeing.

Træningen gik fint, da det altså lige var gået op for mig hvad det var jeg skulle undervise i. Jeg havde planlagt at undervise i forskellige former for handling, men det viste sig, at bortset fra 3 hunde, så var alle nybegyndere og havde end ikke været over et spring før.

Planerne blev lynhurtigt lavet om og jeg lavede små baner, hvor de der allerede kunne forhindringerne kunne øve sig i at skifte bag hunden, trække hunden mellem forhindringerne og få dem til at løbe uden om forhindringer de ikke skulle tage og med nybegynderne trænede vi små lette spring sekvenser og fik sat indlæringen af de andre forhindringer i gang.

Jeg håber, at alle fik en god dag ud af det og fik noget at arbejde videre med.

Nu har jeg lige været i bad og fået vasket ridehus gruset af mig og om lidt står den på sightseeing inden vi mødes med et par stykker fra klubben til middag.

Ingen kommentarer: