søndag den 9. maj 2010

Træning sammen Helle

46 dage til VM! Der trænes!!!!

I dag mødtes Helle og jeg for at pudse VM formen af sammen. Og de hunde, der ikke skal til VM blev også lige pudset lidt af :o).

Først skulle jeg dog bruge et video klip af en stor og en lille hund, der performede samme program, blot tilpasset hundens størrelse. Det blev Robbie og Biscuits opgave, at levere den performance og Helles opgave at filme den.


Og da Biscuit alligevel var ude og klar, gik vi videre med hans træning af 'Its a Hard Knock Life'.

Nåhr - er han ikke yndig ;o)

Bolden som belønning hænger i luften over mit hoved!

Jeg har den og nu stikker jeg af med den!

Helle og Doggie har gang i 2 programmer i øjeblikket - hendes VM HTM program og så et freestyle program, der skal have debut senere på året. Ihhh hvor var de blivet go'e! Det var første gang jeg så hele programmet udført i et stræk og det er et super program. Underholdende og fyldt med indhold.

Helle og Doggie i fin freestyle stil

Cookies nye program begynder også at ligne noget - hans heelwork er super stilfuld og jeg elsker at se hans positioner. Flot flot hovedposition!

Cookie
Whispers tur til at komme ud - HTM til 'Apollo 13'.
Han er godt nok en gammel mand, men han har stadig stil og drive når han arbejder!





Og endelig blev det Beats tur til at lukke og slukke ballet med noget heelwork træning.

Tak til Helle og hundene for en hyggelig dag og god træning.

Ingen kommentarer: