lørdag den 1. maj 2010

Phew! Vi nåede det!

Kl. 3 om eftermiddagen dagen inden jeg skal have debut med Whispers nye HTM program, fik jeg endelig købt det headset, der skal være prikken over i'et på kostumet. Bedre sent end aldrig!

Rigtig sært, at gå ud og købe et helt nyt headset og det første man, gør når man kommer hjem er at klippe ledningen over, så det ikke mere virker! Og damen i forretningen brugte ellers rigtig meget tid på at lave et garanti-bevis til mig. Jeg kunne ikke rigtig få mig selv til at fortælle hende, at det var lige meget, fordi jeg havde tænkt mig at gå direkte hjem og ødelægge det i sådan en grad, at der ikke var nogen garanti der ville dække.


I morgen har jeg debut med 2 nye programmer. Whispers nye HTM program og Biscuits nye freestyle. Biscuit lavede godt nok sit program ved Show Of Winners i februar, men der er lavet mange ændringer siden, så det føles som en debut alligevel - og det er jo ihvertfald vores konkurrence debut.

Det er altid spændende at have debut... Spændende og nervepirrende. Det er først, når man har vist sit program for alvor, at man ved om magien opstår. Jeg glæder mig til i morgen.

Og Beat og jeg skal lave Tarzan Mama Mia :o). Det er ikke debut og Beat er en skøn lille fyr at arbejde med, så det bliver sikkert sjovt og dejligt at være i ringen og danse med ham.

Ingen kommentarer: