lørdag den 11. juni 2011

Trænings- og hyggedag med Helle og Anja

Fredag eftermiddag efter arbejde mødtes Anja, Helle og jeg hos Helle for at træne og hygge. Vi havde til sammen 10 hunde, men det gav ikke anledning til problemer.
Beat var første hund til at træne....

Tungen krøllet helt rundt om bolden.
Jubiiii - jeg har frisbee'n!

Tørstig!!!!

Smukke Jazz i en super flot heelwork position.

Næste hund på banen var Queeny, der gerne ville forstærke nogle af deres heelwork positioner.



Whisper spillede bold rundt om Queeny, mens hende og Anja trænede, for at give Queeny den uro, som der også er ved konkurrencer.

Phew - det var varmt!

Helle og Anja diskuterer :-)

Biscuit arbejdede på at få forstærket nogen af de ting, der stadig kan 'misse' i Don't Tell Mama.

Helle og Doggie arbejde på 'Wilkommen'.



Hero varmede op med lidt heelwork...

- på begge sider af handleren.

Dygtig dreng!
Vi gik ret hurtigt over til freestyle, for Hero var TÆNDT og  lidt for  ivrig til at lave pænt heelwork.

Hero har som regel kun et tempo.... Fuld fart frem!

Zooooom....

En smilende Hero, der har fået bolden i sin finish pose.

Heros bedste belønning er et stykke legetøj, der kastes så langt væk som muligt. Derefter skal han løbe ud og hente det, bringe det tilbage i fuld fart og springe op i armene på mig mens han stadig har det i munden.

Han er ret tung, når han kommer flyvende med fuld fart på... 

Sidst Anja og jeg trænede sammen, fik jeg sat Anja i gang med at prøve at træne  Nessie med de motivations metoder, som jeg har fundet til Biscuit og det har givet pote. Nessie var super tændt og der er bare fart på hende :-)

Nessie

Mmmmm Bridie (min mors hund) nød leverpostejen

Efter træningen lavede Anja mad og der blev snakket og hygge til langt ud på aftenen.

Hundene holdt sig til i køkkenet under madlavningen.

Total hygge - Bridie og Hero i en bunke på sofaen.
Tak Helle og Anja, for en rigtig hyggelig dag.

1 kommentar:

Helle sagde ...

Tak for en hyggelig dag :-)
Jeg er helt vild med det billede hvor Hero hænger i dine arme - I ser begge så dejlig glade ud :-)