lørdag den 14. august 2010

Vejen 2010

Vejen var den første konkurrence efter VM og det har været overraskende svært at finde motivationen til at konkurrere igen, men de sidste dage har det hjulpet og jeg tog afsted i morges med en fast tro på, at mine hunde ville performe fantastisk. Vi var virkelig klar igen! Jeg følte mig afslappet og nød hvert sekundt i ringen og mine hunde arbejdede rigtig rigtig godt. Jeg er så tilfreds med dem.



Gamle Whisper var den første af mine hunde i ringe - HTM kl. 3. Han viste sit VM program til musikken fra Ratatouille. Han var super præcis i dag og bortset fra lidt 'lyde' sidst i programmet, kunne jeg ikke sætte en finger på noget. Han opnåede også 28,07 points (ud af 30) og vandt klassen.

Freestyle kl. 3. Biscuit var glad i dag! Han dansede til 'Its a Hard Knock Life/Tomorrow' og det var jo ikke hans skyld, at jeg glemte programmet! Ups! Men jeg tror ikke, at der var andre end mig, der bemærkede det. Vi improviserede og de spring, som vi glemte, viste vi senere i programmet. På den måde gik det hverken ud over sværhedsgraden eller variationen i programmet. Biscuit var en lille blå stjerne og vandt klassen med 27,93 points.






Lille Beat - hans 3. forsøg i Freestyle kl. 2 og med 2 1. vinder placeringer i bagagen, manglede han kun 2 Q points for at rykke op i kl. 3. Og han gjorde det så fint! Han opnåede 27,43 points, vandt klassen, fik 5 Q points og er nu i Freestyle kl. 3! Flot lille mand!





Tid til at pakke sammen - Mmmm, kun en HTM handler kan finde på, at gå hele vejen gennem stand området på en stor international DKK udstilling iført høj hat, bare fordi det er nemmere end at bære den i hånden! :o)

Dagen sluttede med en hyggelig frokost sammen med Johnanna, Inge Dorte og Helle.

Ingen kommentarer: