torsdag den 19. august 2010

Australiens første Freestyle Champion


Da jeg i 2008 underviste i Freestyle i Sydney, Australien, boede jeg hos Loretta og hendes mand Glen. Jeg har siden holdt kontakten ved lige med Loretta og vi har udvekslet træningstanker og musik ideer. F.eks stammer Helles 'Shine' fra Lorettas lager og mange af jer vil nok komme til at tænke på en stor blå Border Collie, når I hører hvilken musik hun har brugt :o).

Jeg var mere end begejstret, da jeg i går modtog nyheden om, at Lorettas lille toy puddel Chloe blev den første hund i Australien, der opnåede 3 freestyle certifikater og dermed også retten til at bruge titlen Australsk Freestyle Champion.

Kæmpe tillykke til Loretta og lille yndige Chloe!
Loretta og Chloe optræder til 'Sparkling Diamonds' - det program de blev champions med. I øvrigt har det musik vist bevist nu, at det er champion musik. Det var også det Robbie opnåede sit Freestyle Championat med :o).

Loretta og Chloes kl. 1 program til 'When I Get My Name In Lights'.

Ingen kommentarer: