lørdag den 5. november 2011

UK dag 13 - Undervisning i Hackleton


Tidligt op så Helle og jeg kunne nå at få hundene luftet godt på marken uden for Mary Ann's hus inden vi skulle afsted mod Hacklton, hvor jeg skulle undervise i 'Accuracy'. Da vi kom tilbage fra morgenturen, var Mary Ann også oppe og det var tid til at tage afsted.


Pga. Biscuit har jeg fået ry i England for at være god til at få små svært motiverbare hunde til at arbejde, så der var rigtig mange små hunde på holdet, hvilket faktisk var enormt hyggeligt. Og i virkeligheden skulle der kun ganske små ændringer til i deres handleres måde at håndtere dem, før de arbejdede rigtig godt.






Der var også større hunde på holdet!


Det var en fed dag og tiden gik lynhurtigt, men hold da op hvor var jeg træt, da vi var færdige. Jeg havde så godt som ingen pauser haft hele dagen, for i frokost pausen koreograferede vi små bidder musik til en øvelser, som skulle bruges efter pausen.


Efter endt oprydning kørte vi tilbage til Mary Anns.


Og hundene kom ud på endnu en god gåtur på markerne. Tusind tak til Helle, der passede mine hunde hele dagen og sørgede for, at de kom ud og blev luftet og havde det godt!


Dagen sluttede med endnu en hyggelig aften sammen med Mary Ann og Annette.

Biscuit - ZZZZZzzzzzzzzzzzzzzz

Ingen kommentarer: