tirsdag den 18. januar 2011

Hero - snart 6 måneder gammel!

D. 24/1 har Hero ½ års fødselsdag! ½ år! Dvs. at han har været en del af Hazyland flokken i 4 måneder... Det føles som om han altid har været her...

Ca. 4 mdr. gammel
I lang tid mindede Hero mig mere om Whisper end om Robbie. Måske var det fordi han var hvalp og Whisper er et fjollehoved, der aldrig helt bliver voksen. Efterhånden kan jeg dog begynde at se lang mere Robbie i ham. Han er blevet mere eftertænksom og alvorlig - lige som Robbie. Han hviler i sig selv og er ved at få den ro over sig, som jeg elskede hos Robbie. Alting med måde selvfølgelig - han er jo stadig en baby ;-)
Jeg kan også se Robbie i hans (arbejds-)stil. Robbie var utrolig intens når han arbejdede - fuldstændig fokuseret og nærmest lukket inde i sig selv. Han gav sig 100% hele tiden. Den intensitet ser jeg også i Hero.


Spændende hvordan Hero udvikler sig - om jeg bliver ved med at kunne se Robbie i ham eller om han udvikler sig i en helt anden retning. Hvad der end sker, så er Hero en dejlig lille fyr, som er faldet godt ind i Hazyland flokken. Jo, han er præcis den hund, som jeg ønskede mig.

Ingen kommentarer: