fredag den 1. oktober 2010

Bedre sent end aldrig...

Vi har hvalp i huset og sådan en er tidskrævende... Derfor bliver div. blogs og andre computerting stærkt forsømt i disse dage. Når jeg endelig kan sætte mig ned, så vil jeg bare slappe af - ikke sidde foran computeren.

Men men men... Årets sidste DKK konkurrence løb af staben i Lille Skensved og det skal da ikke gå helt ubemærket hen.


Whisper stillede op i HTM kl. 3. Han arbejdede fint også selv om jeg lavede et link anderledes end sædvenligt, fordi jeg var kommet lidt for langt frem i programmet. Whisper så overrasket ud, men gjorde som jeg bad ham om. Phew! Jeg tænker at vores Ratatouille træning fordi vi skulle optræde for Engelsk Kennel Klub, hvor vi hele tiden lavede om på programmet har været gavligt. Whisper havde vænnet sig til ikke helt at vide, hvad han kunne forvente.

Whisper blev Årets HTM Hund for 3. år i træk og for 3. år i træk var det fordi han er gået ubesejret gennem alle årets DKK konkurrencer. WOW Whisper - jeg er stolt og ydmyg over at få lov til at samarbejde med en hund som dig.

Biscuit og Beat var i Freestyle kl. 3.


For Beat var målet at bestå klassen og det gjorde han. Der var ting der missede og ting der gik bedre end forventet. En god performance for en ung hund, der lige er rykket op i kl. 3. Jeg var meget tilfreds.

Beat har det meste af året konkurreret i Freestyle kl. 2, som han har vundet 3 gange. De to af gangene var det ved DKK konkurrencer og han blev derfor Årets FS2 Hund.


Biscuit var træt. Alle mine hunde var trætte efter 2 ugers rejsen og derefter 5 dage hjemme med en lille hvalp i huset og den uro det medfører, men Biscuit var den, der viste det mest. Han var distraheret og ikke rigtig tændt. Han så vist ok ud, men den gnist jeg normalt mærker, når han er helt på og vild med det vi laver, den var der ikke. Han blev nr. 2 i klassen og det er jeg mere end tilfreds med.

Han blev også Årets Freestyle Hund nr. 2 - godt gået lille sheltie fyr. Da Årets Freestyle Hund (Johanna med Soda) ikke ønsker at deltage på Crufts, så bliver det Biscuit, der skal danse for Danmark i marts. Det glæder vi os til.

Hero var også til HTM konkurrence, men der var ikke så meget konkurrence pres på ham endnu :o)

Ingen kommentarer: