mandag den 18. oktober 2010

Attila

Efter knæ operationen i fredags, har den stået på timer på sofaen med dræbende kedeligt TV som underholdning, så selv om jeg stadig var træt og havde ondt søndag morgen, var jeg begejstret ved udsigten til et par timer i selskab med dog dancerne i Næstved ved Attilas første træningsdag i Danmark.


Attila underviser

Helle hentede Hero og jeg lidt over 10. Hero og Jazz kastede sig ud i vild leg allerede i buret i bilen og så stoppede de ikke igen før vi skilte dem ad :o).

Jazz og Hero i bilen

Hero og jeg havde en rigtig hyggelige dag og da jeg havde fået nok og mit knæ var hævet til ca. dobbelt størrelse, tilbød Heidi at tage mig med mod Sorø igen.

Hero er begyndt at tage tæpper af og rulle dem sammen...
Lige et par dage for tidligt, men det er tanken der tæller :o)

Og hjemme blev jeg mødt af 3 voksne hunde, der havde været ude på en dejlig gåtur sammen med Ingelise. Tusind tak Ingelise - og tusind tak til alle andre, der har hjulpet mig efter operationen, hvor jeg har være immobil.

En lille pause i træningen med teoretisk undervisning

Ingen kommentarer: