lørdag den 23. januar 2010

Indkøbstur

Min mor og jeg har været på indkøbstur i Næstved i dag... På jagt efter 2010 rekvisitter!

Hvem skulle have troet, at det var nemmere at finde en kæphest end en spand??? Jeg mener... Leger børn virkelig med kæpheste i 2010???

Ihvertfald var denne her let at finde og helt perfekt til formålet... man kunne også få kæpheste, der vrinskede, når man tog et skridt med dem, men det ville vist være lige i overkanten :o)



Til gengæld var vi hele Næstved rundt for at finde en egnet spand og jeg er ikke sikker på, at denne her er helt go', men nu prøver vi og ellers må jagten fortsætte...

1 kommentar:

Janne Litgov sagde ...

Så er det jo så bare spændende hvilke numre du har valgt som de skal bruges til. Måske "Jeg har min hest, jeg har min lasso.." og "Der er hul midt i spanden, kære Lisbeth" ?