onsdag den 25. november 2009

Finsk Border Collie og Kelpie Klubs 20 års jubilæum

For ½ års tid siden fik jeg den første mail fra Finland. I anledning af Finsk Border Collie og Kelpie Klubs 20 års jubilæum til næste sommer, skal der afholdes et stort stævne og en galla middag lørdag aften. Ved den galla middag skal der være underholdning, så kunne jeg tænke mig at rejse til Finland og lave en opvisning ved middagen og undervise en dag i forbindelse med arrangementet?

Vi forhandlede betingelserne på plads og for et par dage siden kom det endelig svar: "I would like to welcome you to perform at our 20 yr anniversary dinner and to have the dog dancing course..."

WOW! Finland here we come!

Og når jeg siger 'we', så er det heldigvis ikke bare hundene og jeg... Helle, Cookie og Doggie skal også med! Jubiiii! Det er fedt at opleve verden alene, men det er federe, når man har en at dele oplevelserne (og arbejdet) med :o).

Ingen kommentarer: