lørdag den 22. november 2008

Græske Gadehunde

Whisper og jeg var i dag inviteret til Farum Bytorv for at lave opvisning til fordel for Foreningen Græske Hunde, der havde julebazar. Vi lavede vores Freestyle program til 'Olsen Banden'

Hundene og jeg startede tidligt hjemme fra og det var godt. Det havde sneet om natten og motorvejen fra Sorø til Køge var livsfarlig! Der holdt biler i grøften hele vejen og vi kørte max. 60 km. i timen - ofte langsommere. Jeg nåede faktisk at forsøge at finde en tættere på til at lave opvisningen, men da jeg ikke havde succes fortsatte vi og straks vi kom om på den anden side af Køge, var vejene helt fine. Phew! Og nåede frem til tiden!

Første opvisning var kl. 11. Scenen var mikro lille og det var vi forberedte på, men den virkede alligevel meget meget lille da vi stod der.
Der var et par gange, hvor jeg holdt vejret og håbede, at han ikke ville glide og falde ned og vi var jævnligt nødt til at improvisere, fordi der ikke var plads til det vi skulle have gjort eller det var for farligt. En del øvelser blev sjuskede, fordi Whisper hele tiden stødte ind i pengeskabet og tasken eller var ved at falde ned af scenen, så han begyndte at holde øje med omgivelserne i stedet for bare at koncentrere sig om mig.
Men alt i alt var jeg tilfreds med ham. Han gjorde det rigtig godt under svære forhold.

Anden opvisning var kl. 13 og det var rigtig fedt at mange af dog dancing vennerne var kommet for at se os. Tak for opbagningen :-).

Mellem de to opvisninger hyggede jeg med min søster og nevø, der var kommet for at se den første opvisning og jeg udnyttede muligheden for at træne med Beat på en scene med mange forstyrrelser rundt om os.


Forsiden af Farum Avis

Hey mor - se, det er mig på det skilt...

Og det var det sandeligt også :-)

Min nevø og søster hygger med bog og pølser


Og vi var en tur i BR Legetøj, så nu har jeg købt julegave til min nevø :-)

Beat træner twist på scenen

Og zig zag

Og Heelwork

Og min nevø var også oppe for at 'optræde'.
Er det mon en kommende dog dancer vi har her?



Desværre er der ikke rigtig nogen billeder af Whisper der optræder, men jeg håber, at Carina måske kan hjælpe mig med det :-)

Tak til Foreningen Græske Hunde for en hyggelig dag. Jeg håber, at I fik samlet en masse penge ind.

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

En rigtig god sag! Jeg er glad for, at I kunne hjaelpe.

Anonym sagde ...

Godt I nåede frem og at det blev en hyggelig dag, selv om første del af turen ikke var så spændende. Beat ser ud til at trives fint på en scene midt i et indkøbscenter :-)