søndag den 30. november 2008

Attila kursus :o)

I dag skulle Attila have undervist i HTM for Ophian Hundeskole. Desværre blev han syg og meldte afbud, så Johanna og jeg sprang ind i stedet for, så dagen ikke helt måtte aflyses...

Ca. 20 kursister havde valgt at komme på trods at træner-skiftet og det sætter vi stor pris på. Jeg prøvede at bilde kursisterne ind, at jeg var Attila, men jeg tror, at mit flydende danske afslørede mig :o).

Vi startede dagen med at træne forskellige tricks og efter frokost stod den på forskellige konkurrencer, der skulle træne deltagernes performance og fortolkning.


Lis og Gigi som 'Roxie'

Katha og Aja trækker torsk i land


Hey Barbie... Wanna go for a ride...?

Der lægges planer og konfereres på hold 3.

Og hold 1 i aktion

Hold 1 lavede 'Roxie' om til en 6+

Når Kåre ikke nussede med Beat, var han uvurderlig hjælp for hold 2.
Jeg er sikker på, at det var derfor de vandt så meget...

Noget af hold 2 med hold kaptajn Kåre i midten.

Beat

Puh - det er hårdt arbejde at være på HTM kursus...
Dette billede er taget sidst på dagen :o)


Tusind tak til alle deltagerne for jeres positive indstilling og engagement.

Ingen kommentarer: