mandag den 27. juni 2011

Færøerne Dag 5

Morgen sol
Vækkeuret ringede kl. 7 i morges og det virkede tidligere end det lyder, for den var langt over 1, da jeg gik i seng.

Torshavn


Jeg pakkede det sidste, spiste morgenmad og opdaterede bloggen fra i går, men der var stadig lidt tid tilbage, så jeg gik en lille tur, for at tage afsked med Torshavn og det smukke Færøerne.









Hallo lille ven :-)
Kl. 9 kom Bjørg og kørte mig til lufthavnen. Vi fik en kop kaffe inden jeg gik gennem security til gaten. Hjemrejsen gik fint, bortset fra, at jeg sad på midtersædet mellem to ret store mennesker. Jeg kunne dårligt røre mine arme nok til at bladre i den bog jeg læste!

Ha ha - skulle lige tjekke om GPSen i min telefon  kunne finde os... Det kunne den :-)

Kl. 14 landede vi i Kastrup. Derefter gik turen ud til Helle, hvor jeg hentede Whisper og Hero. Videre til Næstved, hvor jeg besøgte min mor på sygehuset og fik Bridie og Biscuit med hjem fra min far. Beat ventede på os, da vi kom hjem, så nu er hele flokken samlet igen. Dejligt.

Sikke nogle fantastiske dage jeg har haft på Færøerne. Endnu engang tak til alle fra DKK kreds 12 for en helt utrolig gæstfrihed.

Ingen kommentarer: