fredag den 24. juni 2011

Færøerne Dag 2


Jeg vågnede kl. 5 i morges... Øv, jeg behøvede ikke stå op før kl 8, så hvor irriterende er det, at være lys vågen kl. 5??!! Men det gav en dejlig afslappende start på dagen med god tid til morgenmad, en hygge chat over nettet med Helle og opdatering af blog, facebook mv. Men jeg ville nu godt have sovet ;-).


Kl. lidt i 10 hentede Bjørg mig og vi kørte ud til det ridecenter, hvor dagens agility træningsdag skulle afholdes.


DKK Kreds 12 har en rigtig god agilitybane og vi var indendørs i et ridehus, så vind og vejr var ikke noget problem. Perfekte forhold. Specielt efter frokost pausen, hvor Nina og  Guðrið havde vandet underlaget, så støvet lagde sig.


Det var skønt at se, så mange forskellige racer deltagerne havde. Alle hundene havde skønne temperamenter og handlerne var motiverede og lærer-nemme. Skønt at være træner!








De fleste af hundene var helt nybegyndere, så vi gennem gik sikker og forsvarlig indlæring af forhindringer og kom godt i gang med at få hundene fremadrettede. Jeg håber og tror, at alle har noget, som de kan arbejde videre med gennem det næste lange stykke tid. 

















Biscuits barnebarn Dido på agilitybanen og i leg :-)


Nu er jeg hjemme på hotellet for at slappe af og få et bad, så jeg kan få vasket ridehus støvet af mig. Ved 7 tiden kommer Bjørg igen og så skal vi ud og sejle. Det bliver fantastisk :-)


Ha ha ha - der er faktisk ikke noget værelse 212 eller 214 på hotellet :-D
Do not disturb skiltet til at hænge uden på døren, hvis man ikke vil have gjort rent.
Og hvis man gerne vil have gjort rent.
Jeg er vild med humoren i alle deres skilte :-D

Ingen kommentarer: