søndag den 26. juni 2011

Færøerne Dag 3

Jeg vågner stadig tidligt om morgenen - der er en times tidsforskel mellem Danmark og Færøerne, så kl. 6 her ville være kl. 7 i Danmark og der står jeg jo normalt også op. Så jeg vågnede tidligt og skulle først være klar kl. 10.30, så jeg gik en lille morgentur i Torshavn.








Selvom dog dancing er mit favorit emne at undervise i, så var dagens undervisning lidt sej at komme igennem. Det var 3. dagen af mit ophold og det har været de samme hunde, der har været til alle kurser. Det er simpelthen ved at være udmattede nu. Udmattede af alle de nye indtryk og opgaver og stop mætte af alle de godbidder de har spist. Det er efterhånden meget svært at motivere dem. Da jeg kom tilbage på hotellet i går, ændrede jeg derfor mine planer for dagen i dag, så der bliver lidt mere arbejde for handlerne og lidt mindre for hundene.











I går aftes inviterede kreds 12s bestyrelse mig til middag på et nyt spise-sted '11'. Hold da op, hvor var maden lækker og det var super hyggeligt at være ude sammen med alle de friske hunde-piger. Der blev grinet meget!

I dag står den på en times klikker træning kl. 10, derefter dog dancing fra 11 - 13 og agility i eftermiddag. Det er min sidste udervisning her, så efter i dag, skal de færøske hunde sove i en uge! :-D

Bjørg sendte denne lille video til mig i går. Den er ikke så tydelig, fordi den er filmet ud mod lyset fra vinduerne, men det er mig, der styrer redningsbåden, da vi var ude og sejle i fredags. Man kan tydeligt se, hvor urolig båden er og hvor bange de andre ser ud :-D
Enormt morsomt, men måske mest hvis man selv var der ;-)

Endnu en lille video fra sejlturen...

Ingen kommentarer: