mandag den 7. marts 2011

I morgen...

I dag står den på dyrlæge check, pakning, aflevering af den ene halvdel af hundene til deres hundepassere osv... Afgang i morgen middag... Crufts - here we come!


Biscuit og jeg skal rejse sammen med Sidsel, der danser med en islandsk fårehund Bylgja, men som også har Robbies barnebarn Wave (hun er ikke helt gammel nok til at danse endnu). Vi skal bo hos Heros opdrætter Bob Tunnicliff, der også ejer Waves far. Det er første gang Sidsel skal opleve Crufts og jeg er sikker på, at det bliver en oplevelse for livet for hende :-). Men det gør det formentlig også for alle os andre - Crufts er en oplevelse.

Vi skal også rejse sammen med Sveriges repræsentant i den Internationale Finale Lina og hendes mor, men de skal bo på et hotel i nærheden af Bob.

1 kommentar:

Sidsel sagde ...

Hej Emmy.
Jeg glæder mig så meget til vi skal afsted i morgen. Mange tak fordi jeg må komme med jer og opleve både Cruft og Waves familie.
Vi ses i morgen.