lørdag den 2. april 2011

Sikke en dejlig dag :-)

Sikke en dejlig forårs dag :-).

Hero

Hundene og jeg startede dagen med at køre ned til Netto efter en liter mælk og når vi nu var der alligevel, så henlagde vi dagens træning til den travle parkeringsplads midt i lørdags formiddag shopping. Super træning for alle hundene - de var totalt fokuserede trods alt det virak, der var rundt om dem. Herligt!

Whisper

Da jeg kom hjem var der lidt at lave i huset og haven og selv om jeg jo mente, at hundene burde være forholdsvis afslappede oven på formiddagens udfordrende træning, så havde Hero og Beat deres næser i alt hvad jeg rørte ved, så sidst på eftermiddagen tog vi endnu en lille trænings session og nu - langt om længe - har jeg 3 sort/hvide og 1 blå snorke-trold rundt om mig. Zzzzzzzzz...

Hero: Zzzzzzzzzzzzzzzzz

Ingen kommentarer: