søndag den 31. maj 2009

Et spøgelse bliver til...

Ok, så HTM kræver en vis portion fantasi og kreativitet.... Normalt bruger jeg mine kreative indfald til at koreografere, men søger hjælp til kostume design og fremstilling. Denne gang blev jeg imidlertid enig med mig selv om, at dette var så tilpas simpelt, at selv jeg kunne være med.

Mmm ja, jeg burde vide, at intet her i verden er simpelt. 3 hjælpesomme hunde gør ikke kostume design nemmere!

Der er meget ved dette design, som jeg ikke kan afsløre uden at afsløre hele min ide. -Og den skal være en overraskelse til når Beat og jeg optræder med programmet for første gang... Men pointen er, at jeg har svedt over nål og tråd hele formiddagen for at skabe et spøgelse, der kan optræde præcis på den måde, som lige netop dette spøgelse skal optræde.


Hjælpsomme Whisper insisterede på at give mig målebånd, kuglepen og saks...
Igen og igen... selv når jeg ikke havde brug for det!


Ikke engang mens Helle trænede kunne vi tage en pause...


Et spøgelse skal have øjne.


Der klippes og farves og males


Og her er det så!


Og allerede nu har det vist sig, at HTM bliver væsentlig sværere når man har et lagen over hovedet og ikke kan se hunden eller ringen!

2 kommentarer:

Johanna sagde ...

HAHAHA jeg kan nikke genkendende til det med kostume....er ved at lave min næste selv men Marianne Q trøstede mig med at jeg kunne ringe til en ven hvis det blev nødvendigt :o)

Gyldenkærne Border Collies sagde ...

Du ser nydelig ud. Sig til hvis du vil have hjælp til at sy.