fredag den 9. januar 2009

Godt vi var bedre i Sverige end i Go' Morgen Danmark :oD

Vækkeuret ringede kl. 4 i morges! Kl. 4!!! Den første dag efter juleferien og så ringer vækkeuret kl. 4!!!

Hundene skulle ud på en god tur. Beat skulle nemlig være alene hjemme i lang tid for den første gang, så han skulle være motioneret og afslappet.

Kl. 6 kørte Whisper og jeg mod Solrød, hvor vi satte bilen ved kennel klubben og fortsatte med toget mod hovedbanegården. Jeg gad ikke skulle finde parkering inde midt i byen, så toget virkede som en god ide...
Mmmm det havde det også været, hvis ikke det var for de mange og tunge rekvisitter der hører til Olsen Banden! Franz Jäger pengeskabet er nogenlunde lige så solidt og holdbart og ca. dobblet så tungt som en ægte Franz Jäger! Og oven i det kommer tasken, kostumet, hatten... Argh!
Jeg havde imidlertid en vogn med til at køre det hele på, så det var mest på vej ind og ud af toget, at det for alvor voldte problemer. Men kan I forestille jer de andre tog passagereres ansigtsudtryk, når de kom ind i toget og så en trækvogn med en Franz Jäger stå inden for døren?

Whisper i toget mellem Jersie og Kbh H.

Vi ankom til hovedbanegården i god tid og følte os helt stedkendte da vi hurtigt fandt TV2 Go' Morgen Danmark studie. Det var i samme studie Go' Aften Danmark blev lavet, da vi optrådte der for snart 3 år siden.

Whisper og Franz foran TV2s studie

Vi blev modtaget af en flink ung pige. Hun sendte os op for at skifte til kostume.
Yiks hvor følte jeg mig grim. Omgivet af smarte og trendy'e sexologer og en sær, men også meget velklædt portugisisk bar-ejer, der skulle tale om mynte-plantens pludselige popularitet i Danmark... Og selv var jeg klædt i et billigt jakkesæt, en slidt bowler hat og et brunt slips.

Næste stop - sminken! Make-up fyren var (ok jeg forsøger ikke at lyde fordomsfuld, men jeg er sikker på, at han var...) bøsse og meget snaksagelig. Whisper var dækket af ved døren og midt i snakken fik han nok og besluttede sig for at gå på opdagelse. Han var halvejs inde i studiet inden jeg fik stoppet ham!!!!!

Mikrofon på og så ned og varme op.
Jeg fik instrukser om hvor jeg måtte stå, hvad vej opvisningen skulle vende og pludselig dukkede Morten Resen op. En hurtig gennem gang af spørgsmål, afprøve skiftet mellem interview og optræden og så var vi på.

Interview gik ok... men den tid vi havde haft mellem sidste spørgsmål/svar og musikken var pludselig nærmest ikke eksisterende. Morten Resen talte stadig, da musikken gik igang!!!!
Yiks! Vi kastede os ud i programmet og forsøgte at indhente musikken, men min stressede og hektiske handling forvirrede Whisper og han blev fjollet! Vi havde en del fejl!

Hmmm ja, men trods alt ville jeg hellere have en super performance i tirsdags end i dag... Men det havde nu været rart hvis det var gået godt begge dage :oD

Whispers Olsen Banden på Københavns Hovedbanegård.

Heldigvis har vi fået positive tilbagemeldinger fra der der har set det, så hvis vi er rigtig heldige, så det bedre ud end det føltes... Jeg har ikke selv set det - min computer er ikke vild med Flash Player og helt ærligt, så er jeg ikke sikker på, at jeg ønsker at se det ;o)

Ingen kommentarer: