lørdag den 17. januar 2009

Dagens træning

I dag mødtes Helle og jeg for at træne sammen.

Cookie (Helles hund) og Whisper er i fuld gang med at lære nye tricks til vores 2009 programmer. Yiks, hvor er det meget Whisper skal have lært... Men jeg glæder mig super meget til at vores nye program er klart. Jeg tror, at det bliver kanon :o).



Biscuit gik jo ikke ganske rent på det ene forben til NM, men i onsdags var han oppe hos Lone og siden har jeg passet lidt på ham. Men i dag testede vi om han er fit for fight igen og det var han. Han var vældig tændt og rigtig glad for at få lov til at springe igen.



Og så var det Beats tur. Beat og jeg har været inde i en lille trænings-krise, hvor samarbejdet slet ikke fungerede, men nu lysner det igen og jeg har været meget tilfreds med ham i den sidste uge. Han er nu ½ år gammel og jeg lagde derfor et par nye videoer på YouTube.

Se hans venstre heelwork her:



Og højre heelwork her:



Beat er en super lækker lille fyr med en masse potentiale, men han er ikke den type hund, der bliver klar til at optræde som 10 måneders. Han kommer til at kræve mere tid. Men hvor er han bare dejlig :o).


Beat går meget op i det, når vi leger som belønning... :o)




Til sidst vil jeg lige vise jer denne video. Den er bevist for, at alle Beats dårlige vaner indlæres når han er sammen med Helle. Hun har en meget dårlig indflydelse på ham :oD
Nyd fjollede Beat, fjollede Helle og gnavne Hazy, der prøver at få dem begge til at opføre sig ordentligt


Ingen kommentarer: