søndag den 7. august 2011

HTM ved Malmö International Horseshow


Jeg er lige kommet hjem fra Malmö, hvor jeg har haft en interessant dag ved HTM og Freestyle konkurrencen ved Malmö International Horseshow. Jeg var blevet inviteret derover som dommer og havde en god dag sammen med mine med-dommere Johanna fra Danmark og Rolf fra Sverige. Vi havde rigtig mange gode diskussioner, som jeg tror, at vi alle blev klogere af. Det er noget af det der er så spændende ved at dømme i udlandet - at man man bliver præsenteret for nye synsvinkler og en ny type koreografi.

Det skal lige tilføjes, at vi først diskuterede programmerne efter at vi havde skrevet vores point på dommersedlen!

Jeg kunne naturligvis ikke tage billeder mens jeg dømte, så alle billederne i dag er taget i frokostpausen. Vi havde 1½ times frokostpause og det var meget godt, for vi kom ud på noget af en gåtur for at finde frokost-teltet! Mmmm det viste sig, at vi havde været i frokost-telte, men de havde sendt os videre på noget af en vildand! I virkeligheden skulle vi kun havde været ca. 5 minutter væk fra HTM ringen!

Tak til Johanna og Rolf for nogen interessante HTM diskussioner og tillykke til de danske ekvipager, der gjorde Danmark ære i Malmö.







Shopping

Kaninhop

Ingen kommentarer: