lørdag den 26. juni 2010

VM

Det har været en ufattelig, følelsesladet, fantastisk oplevelse at være til VM. Mine hunde har været super i de indledende runder.

Gamle Whisper nåede at få et verdensmesterskab på sit CV inden han går på pension (nej, ingen beslutning truffet, men tiden er nærmere end den har været), da Danmark vandt VM i HTM og lille Biscuit... Han WOWede mig bare totalt i dag, hvor han dansede sit hjerte ud i 'Its a Hard Knock Life' og blev nr. 4 i den indledende runde og var med til at sikre Danmark Sølv. Begge skal med i finalen i morgen - Whisper med en 3. plads i baglommen fra de indledende runder.

Vi er trætte nu. Både hundene og jeg. Jeg sover ikke om natten - har fået ca. 8 timer tilsammen de sidste 3 nætter - og dagene er lange og hårde... Men vi suger oplevelsen til os og forsøger at nyde både tiden i ringen og alt det andet i fulde drag.


1 kommentar:

Anni Pedersen sagde ...

Tillykke med de flotte resultater - super godt gået af min ynglings border collie - altså af de sort 7 hvide :-) og den lille blå kiks. Ja og selvfølgelig også deres handler.
Pøjpøj i finalen i morgen.