lørdag den 6. marts 2010

Jubiiii vi kan træne udendørs!

Beat vågnede tidligt i morges og når Beat vågner tidligt, vågner vi alle tidligt... Men det var nu fair nok, for jeg har haft en travl uge på arbejdet og der har ikke været så meget tid til hundene, som Beat har brug for, så han har kedet sig lidt og fortjente en god dag i hundenes tegn. Jeg stod da også op i morges, uden at pive alt for meget og gik en tidligt morgen tur i det frostklare solskin. Sikke en dejlig start på dagen!

Hjemme igen læste jeg lidt i en bog og bestilte en ny mobil telefon over nettet :o) og derefter tog jeg hundene ud en af gangen, for at nyde en uvant luksus... Træning uden at skulle tilbringe en time i en bil først!!! Træning i dejligt solskin!!! Træning uden at miste modet halvvejs gennem seancen, fordi det bare er for koldt!!! Hundene nød det og det gjorde jeg bestemt også!

Beat er i fuld gang med sit nye freestyle program. Vi har været inde i en udfordrenden periode her på det sidste, men i dag gik træningen super og det var med et stort smil om munden, jeg sluttede Beats træning.

Biscuit havde debut med sit nye 2010 program ved Show Of Winners i sidste weekend, men der er nogen ting, jeg gerne vil have ændret og det arbejder vi på i øjeblikket. Det ser ude til at komme til at fungere rigtig fint og jeg er glad for vores nye program.

Whisper arbejder også på nyt program til 2010 og i dag kom jeg endelig på en fed og original start til programmet. Alle mine tidligere ideer har lignet variationer af noget, der er set 100 gang før, men nu tror jeg faktisk, at vi har noget at arbejde videre på...

Dejlige gamle Robbie hyggede sig med at lave tricks med en stok. Det er skønt at arbejde med Robbie. Den trygge følelse af en hund, som man kender rigtig godt... Lidt ligesom at komme hjem :o)

Ingen kommentarer: