søndag den 18. oktober 2009

Landsholdmøde

Selv om jeg nyder min HTM pause i fulde drag, så var det alligevel ok at være til landsholdssamling sammen med resten af NM landsholdet i dag.

Vi mødtes hos Sofie og Peter kl. 10, fik klaret de praktiske ting så som start rækkefølge, landsholdstøj, hotel, tidsskemaer osv. og derefter gik snakken om sidste års NM og andre hyggelige oplevelser fra danske og udenlandske stævner.

Sofie, Johanna, Helle, Anja og Jette.

Anja og Jette får styr på Jettes landsholdstøj

Addi tester hundenes dæk'ner... Mmm hendes skal nok være lidt mindre :o)
Ved 2 tiden kørte de fleste ud og trænede sammen. Helle og jeg valgte at køre hjem. Helle fordi Cookie har en infektion i analkirtlerne og derfor ikke rigtig er i træningshumør og jeg fordi jeg holder træningspause.

Ingen kommentarer: