tirsdag den 6. oktober 2009

Dag 2 på BCKs 'K & K Kursus'

Dag 2 på Kurset med Kath Hardman og Karen Sykes var lige så inspirerende, lærerig og givende som dag 1. Ingen tvivl om at jeg har en masse at arbejde med nu! Desværre var konklutionen på dagene nok netop, at det er mig der har en masse at arbejde med, for min lille blå Biscuit kan godt de ting han skal kunne. Suk! Det er altid så meget nemmere at træne hunden end sig selv.





Feedback efter vores træning

Biscuit
Min mor og far er taget på ferie, så Bridie er kommet på besøg. Hun skal være her indtil fredag, hvor jeg flyver til Norge for at undervise.

Biscuit og Bridie

Bridie og jeg hygger i en pause ved kurset

1 kommentar:

Bluedog sagde ...

Zimmer har samme problem med sin handler.....hun er cool nok uden for ringen, men noget kikser når hun træder ind over kantbåndet;o)

Hvor ser lille B dog godt ud, dejligt at se:o)