lørdag den 26. september 2009

Man ka' jo ikk' vinde hver gang! ;o)


Puh hvor er vi trætte nu!
Vi har været på Mols i dag. Jeg skulle over for at dømme HTM for DKK Kreds 6 og når jeg nu alligevel var derover, stillede jeg også op i HTM2 med Beat.

Det har været en lang dag, men dejligt at dømme en masse programmer, hvor både hunde og handlere så glade ud og nød at være i ringen sammen.

Beat og jeg nød også at være i ringen sammen - på trods af at Beat er i 'den alder' og at vi efter en rodet start, hvor Beat lod sig distrahere af noget uro ved sidelinjen, valgte at lave det til en træningsrunde i stedet for en konkurrence-runde.
Jeg er rigtig glad for det valg, for det blev en god oplevelse for både Beat og jeg :o)



Vi skulle nå fægen hjem kl. 16 og det gjorde vi også - med nød og næppe! 45 minutter på færgen, derefter 1½ times kørsel fra Odden til Sorø, opdatere dogdancing.dk med resultater og nu er der GAME OVER!

Lucia, Biscuit, Whisper, Robbie, Beat og Doggie i Ebeltofte havn


Peter (med Flora), Sofie og Henriette på færgen


Jette, Helle og hundene


Henriette med Lucia og Beat, der mente at færgeturen skulle bruges til leg


TAK TIL KREDS 6 FOR EN GOD DAG!

2 kommentarer:

Helle sagde ...

Det var en god beslutning med Beat! Han er stadig en ung fyr der har brug for støtte :-)
Tak for en som altid hyggelig dag.

Merete Andersen Huser sagde ...

Dere tar pusten fra en stakkar nordmann med all aktivitet! Dyktige er dere, og vi gleder oss til dommerseminar. Har som du vet heiet på svenske venner på SM. Synd vi ikke har norsk deltagelse på NM, Khan er desverre ikke klar, men vi kommer, vi kommer!! Når og hvor legges det ut info. om NM?