lørdag den 11. april 2009

Træning sammen med Helle

Helle og jeg mødtes i det dejlige vejr i dag for at træne hunde. Jeg føler at jeg er så langt bag-ud med alle mine programmer. Alle hunde er i gang med at lære nyt og ingen af koreografierne er færdige endnu. Suk!

Men det var rart at få noget feed-back på de tanker jeg har omkring musikken og få bekræftet at det ser fornuftigt ud - ikke kun inde i mit hoved, men også for andre :o).




Jeg har gennem et stykke tid arbejdet på en koreografi til Beats første program. Jeg har valgt det fedeste musik til ham, men har alligevel haft svært ved at få det til at fungere. Han kan ikke nok til at fremhæve musikken - så istedet for at vise, at han har super flot heelwork for en 8½ måneders hvalp, fik koreografien ham uværgeligt til at se ufærdig og usikker ud.
Robbies musik var også fantastisk og meget smuk, men den gjorde det svært at lave en koreografi, der passede til Robbies stil. Robbie skal have flow og WOW. Ikke firkantede, stive bevægelser...
Ligesom ved Beat, følte jeg ikke, at musikken fik det bedste frem i Robbie.
Jeg talte med Helle om det og sammen lyttede vi... Og pludselig slog det mig... Beats musik er perfekt til Robbie og Robbies musik er perfekt til Beat!!!!
Gosh! Hvorfor ser jeg først det nu????








Ingen kommentarer: