søndag den 13. december 2009

Vinter træning

Vinter træningen er i fuld gang... Nye programmer over hele linjen. Nogen er nået længere end andre...

Beat har jeg først lige fundet musik til, men han er også rykket op i kl. 3 for ganske nyeligt, så det er først blevet rigtigt aktuelt nu.

Træningen med Beat er en smule frustrerende i øjeblikket - vi er ikke bare gået i stå... Vi er nærmest gået baglæns! Jeg ved godt, at det (forhåbentlig) bare er alderen - 17 måneder gammel og i færd med at blive voksen - men iiiihhhhh hvor er det stadig til at blive gråhåret af!!!!
Men vi 'klemmer på' og jeg gør en stor indsats for, at hver trænings-session bliver positiv og at Beat ikke mærker min frustration. Han er en skøn dreng, med en stor personlighed - han må bare godt skynde sig lidt at blive voksen! ;-)








Biscuit har arbejdet med at lærer nye tricks, der passer til temaet på hans musik. De er ved at være der, så nu skal vi snart til at koreografere og sætte alle de små brudstykker og ideer sammen. Jeg tror, at han fået et fedt program, at gå i ringen med i 2010. Jeg glæder mig ihvertfald til at se det udvikle sig.
Og så vil Biscuit godt sige, at sheltier ikke ligger på jorden mens de andre hunde træner! Han fandt en god plads på jakken oppe på have-bænken!



Robbie nyder at være pensionist, men han nyder også engang imellem, at få lov til at vise de unge lømler hvordan det skal gøres :o)
Og selv om man er fyldt 12 år, kan man godt blive lidt utålmodig og kede sig lidt mens man venter...




Whisper... hans 2010 program er koreograferet og træningen er i fuld gang. Starten fungerer slet ikke. Vi måtte helt opgive at vise Helle den. Der er også links der skal pudses af og enkelte sekvenser i musikken, der skal fremhæves bedre, men det begynder et ligne et program...


Tak Helle, Doggie, Cookie og Bianca for en hyggelig dag og tak Anders for vinter-skoene!

Ingen kommentarer: