søndag den 4. januar 2009

Nordisk Freestyle Mesterskab I Göteborg, Sverige

Hmmm ja, så er vi snart på vej...
I morgen tager vi afsted for at være klar til at konkurrere i Sverige på tirsdag.

Jeg føler at vi er klar. Mine hunde har arbejdet super godt på det sidste, så det handler bare om lidt held på dagen.

Biscuit og jeg har genoplivet Sway. Det er et godt program, der har fungeret godt for os, så kryds fingre for at det gør det igen. Biscuit har haft det super godt i en lille måneds tid, men er desværre begyndt at klø sig mere de sidste 14 dage.

Whisper skal selvfølgelig lave Olsen Banden. Lidt irriterende at have været nødt til at holde det ved lige, så jeg hellere ville arbejde med hans nye tricks til vores næste program :-).
Vi har forsøgt at få passet begge programmer ind.

Dommerne ved NM bliver Helle Larssen, DK, Merethe Andersen, N og Yvonne Öster, S.
Det danske landshold består ud over Biscuit og Whisper også af Johanna/Soda og Annette/Zico.

Ud over konkurrencen skal danskerne også lave opvisning i HTM. Whisper skal lave Ratatouille og de der kender mig vil dårligt tro det... JEG HAR VASKET OG STRØGET VORES KOSTUME!!!!

4 kommentarer:

BasenjiLife sagde ...

Du og hundene ønskes held og lykke. Her krydser vi fingrer, poter og haler.

Mange hilsner fra Helle og 3 basenji :O)

Nessie, Queeny og Anja sagde ...

Kære Emmy, Whisper og Biscuit,,,
I ønskes et KÆMPE held og lykke... vi ved at I tager dem alle med storm!!! Hvis vejret arter sig, kommer jeg over og klapper af jer!!!

Ellen Christensen sagde ...

Ønsker dere masse masse lykke til i mesterskapet! Hilsen fra Ellen (og Norge :)

Anonym sagde ...

Det bliver spændende at se hvor god du er med et strygejern ;-)
Rigtig meget held & lykke til NM!!