lørdag den 31. december 2011

2 træningsdage i træk!

Turbo Hero
Zooooooom!
Helle og jeg besluttede, at vores hunde skulle have en rigtig god dag i dag, så de er trætte og forhåbentligt sover stille og roligt, når vi går ind i det nye år. Jeg skulle på arbejde et par timer i formiddags, så vi mødtes hos mig kl. 12 og trænede.

Super god træning. Hero og Jazz er begge i gang med deres nye programmer og det går rigtig fint med dem begge.

Cookie holder øje med, at Hero gør det ordenrligt
Hero trænede med den gummi-ring, som han fik i julegave af Jazz, som belønning. Han er meget meget glad for den og han er meget meget ivrig, når han leger, så AV!!! han fik ramt min hånd med en fortand og blodet sprøjtede til alle sider. Aaaaavvvvv! Men ellers super fed træning med Hero. Han er så fed at arbejde med.

Aaaaauuuvvvv!
Whisper trænede Apollo 13. Han arbejdede fint, da han først fik tid til at gå i gang, men han skulle lige fjolle færdig med Helle først :-).

Ta' bolden Whisper!
Det var fantastisk flot vejr da vi begyndte at træne i dag, men hold da op, hvor blev det  tåget!
Biscuit er bare så god i øjeblikket. Han er tændt og så glad. Jeg kan ikke lade være med at smile, når jeg ser hans begejstring. Skønt at arbejde med ham, når han er sådan her.

Biscuit
Da vi havde trænet, gik vi en god tur med hundene. 7 hunde, der løber sammen i flok er altså et skønt syn :-)

Whisper og Cookie laver heelwork sammen med Helle
Helle og jeg mødtes også i går formiddags for at træne. I går var vi hos Helle og vi havde besøg af Maiken og Chevy og deres veninde Trine. Super hyggeligt og herligt at få sludret om hunde generelt og border collier i særdeleshed.

Helle og Doggie har et fedt nyt program på vej!
Skååååååål!
Tak til Helle, Cookie, Doggie og Jazz for to dejlige træningsdage...

1 bold og 5 håbefulde Border Collier!
Og rigtig godt nytår alle sammen!

1 kommentar:

Søren hundelufter sagde ...

Det er da nogen af de fineste border collier jeg har set! har ofte tage dem ind som hundelufter men dine er noget helt særlig. du har jo trods alt også lidt erfaring ;)