lørdag den 19. juni 2010

Næsten generalprøve

Sorø Hundevenner er den lokale hundeklub og det var der jeg for mange år siden startede til hundetræning med min schæferhund Paw. Den gang hed klubben godt nok De Danske Hundeskoler og det var nogen helt andre mennesker, der stod i spidsen, men der er alligevel lidt nostalgi forbundet med ens første klub.

I dag havde Sorø Hundevenner jubilæum og i den anledning, havde jeg lovet at komme og vise et HTM program. Det blev Whispers VM generalprøve... sådan da, vi har jo også en Store Ring opvisning i Herning på torsdag.

Opvisningen gik fint bortset fra, at vi pga. tekniske vanskeligheder (DJen kunne ikke finde knappen der skruede op for lyden, så publikum kunne ikke høre musikken) måtte lave starten to gange og at jeg løb baglæns ind i et rally skilt. Whoops - det var langt fra mig da jeg startede men det må have sneget sig ind på mig, for pludselig var det lige under min fod!






Dagen viste tydeligt, at Whisper kan sit program, så nu er det bare et spørgsmål om held på dagen.
Next Stop Herning!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Better go wash and iron that costume again now!!!!