mandag den 5. oktober 2009

BCKs træningsdage i Næstved

I går var Biscuit og jeg til den første af 2 træningsdage for øvede handlere med Kath Hardman og Karen Sykes fra England som undervisere. Det var fedt! De havde bygget træningen op, så hver handler havde 20 minutter til at få hjælpe med hvilket som helst problem, som man måtte have. Jeg valgte at arbejde med Biscuit i konkurrence situationer. Selv om han klarer sig fint til konkurrencer, så har han altid meget mere power når vi arbejder uden for ringen end inde i ringen. Han kan være 110% 'på' når vi varmer op og de sekundt vi går ind over ringbåndet, så sætter han farten ned.

Har det noget med Biscuit at gøre?
NEJ!

Det har en hel masse med mine konkurrence nerver at gøre, så Kath og Karen sørgede for at stresse mig så meget som muligt og gøre mig rigtig nervøs og derefter gik jeg i ringen og begyndte mit program. Når Biscuit arbejdede pænt, afbrød vi og legede. Forhåbentlig er det med til at give Biscuit troen på, at selv om jeg er anspændt og nervøs, så er jeg ikke 'farlig', så han kan roligt arbejde for mig alligevel.

Vi arbejder videre med det i dag.


Ingen kommentarer: